Według śledztwa internautów na calym świecie, napis "Warszawa" na bluzie whistleblowera który jako pierwszy opisał techniki pracy firmy Cambridge Analytica może być bardzo wymowny. Czy prywatna firma zebrała po 5 tysięcy punktów danych o psychice każdego z ok. 16,52 mln polskich użytkowników mediów społecznościowych?
Triki wyborcze i psychografia
Ciekawy reportaż pokazał brytyjski Kanał 4. Opisał metody za pomocą których poprzez sieci społecznościowe hackuje się ludzkie umysły aby zmienić ich poglądy polityczne czy odnieść inny skutek. Uważam na treści w social media i już zauważyłem że oto pokazywały mi się treści rzekomo od moich znajomych -a takich znajomych w ogóle nie miałem. Czyli ktoś zhackował media społecznościowe i używa psychografii do manipulacji nami. W tych czasach psychografia i psychometria zrobiła spore postępy. W USA już lata temu na temat każdego użytkownika mediów społecznościowych zebrano około 5 tysięcy punktów danych osobowych. Ciekawe jak jest w Polsce?
W Polsce podobno wg plotki skradziono czy uzyskano dane wielu mln osób i ta firma stargetowała wyborcze reklamy polityczne mając po 5 tysięcy punktów danych na temat każdego z 16, 5 mln mieszkańców Polski korzystających z mediów społecznościowych.
Gdzie jest moja broń psychologiczna?- wg opowieści z poniżsego filmu miał pytać klient- miliarder. Poznaj politykę 3.0 i świat operacji psychologicznych celem zmiany ludzi, poźniej kultury a następnie w efekcie tych zmian- nastepuje dopiero zmiana polityki. Link:
https://m.youtube.com/watch?v=FXdYSQ6nu-M
opr. af